Nostalgi........

hittade en låda där låg alla gamla saker och
började bläddra på gamla skolfotokatalog..
faan massa gamla minnen kom tillbaka, om allt möjligt,
bråk, kärlek, bus, hyss, snack, tjafs..



Bilden på då jag (den andra från Vänster)  va i 1:a klass i Bratingskolan år 1988/89 i Uppsala.
för fan det är ju 20 år sen..

sen började vi i Manillaskolan 1989/90 I Stockholm med 12 elever..
och vi slutade 1997/98 och av alla i klassen har jag kontakt kvar är enbart Tomas Lagergren..
de andra har jag vääldigt lite kontakt eller ingen alls..
men jag kan inte låta bli ibland undra hur gick det för dom andra, jobb? civilstånd? höjdpunkter? barn? bla bla..
och det va faktiskt 10 år sen vi slutade på Manillaskolan..
vi skulle gå på 10 års återträff i våren men av olika anledning blev det ingen återträff..
men för fan, någon kan väl ställa upp och ordna återträff, jag har abslout ingen tid eftersom jag har massa 
att göra så det går bara inte..


Klass 10, det allra sista klassfoto År 1998..
(Jag, den fjärde från höger)

och så hittade jag en papper typ pyramid på alla personliga skolfoto..

visst är det jäkligt roligt att hitta alla gamla foto.......
kanske dags för er att kolla igenom gamla fotokataloger och bilder?

ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0