fanken också..

det dröjde visst lite för länge med en ny inlägg..
har bara haft jävla massa saker att göra på sistone..
fixat bilen, nu funkar bilen bra efter jag plockat hahlva motorn, bökigt faktiskt..
me jag sparade iallafall 6000 kr, ja ni ser rätt, lämnade man in bilen för rep. då hade det kostat 6300 kr.
men det kostar bara 300 kr i reservdelar, resten arbetskostnaden..
och sen fick jag fixa en del hemma och jag upptäckte det där fjolliga Facebook, ganska bra faktiskt, man hittar ju gamla kompisar där, till och med gamla hörande grannekompis som jag lekt med för 20 år sen.. =)
så blogg fick vänta lite tills jag återfick bloggskrivlust..
och den är inte närheten så va beredd på oseriösa uppdateringar.. =P

ha det bäst ni i underbara kylan..

//KMD

Kommentarer
Postat av: Miss B

det e ju bra att man kan något så sparar man pengar på det :)

FB, många har tjatat att jag ska vara med men nej tack :)



Otroligt att WMD har blivit stor, hälften lik mor och hälften lik far :)

Snart får du sätta en bild på IMD? :)

2009-02-21 @ 22:22:16
URL: http://missboren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0