Fucking 1,8T!

ja idag skulle jag och barnen åka hem till Uppsala, men det blev inte så.. efter 4 mil lyste displayen på hastighetsmätarehuset "STOP!" och sen nästa stod det "OIL PRESSURE!" då tänkte jag fan inte oljetrycket! jag stängde av motorn omedelbart och lät bilen rulla på fältet utanför motorvägen.. och startade igen motorn o se om det inte va fel på givaren eller nåt liknande.. men efter några min lyste det igen.. jaha, körförbud annars kan jag få motorras.. :-( blir inte billigt då.. ringde till svärfarsan Kjell, han kom med släpvagn och körde upp den och körde hem.. lämnade bilen direkt till min jobb, ska åtgärda fanskapet.. som tur fick jag låna en bil av Kjell, han har visst några bilar, bra att ha utifall.. :-)
surt säger räven.. jag som såg fram emot att koppla av i uppsala.. och fira min bror Matts, han fyller ju 30 år på måndag, tänkte fira han på söndagen.. inte försent än men vet inte om jag orkar åka dit.. Ida vill det och Wilhelm vill inte.. hmm vi får se hur det blir.. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0