Kaffe...

ja, jag håller ju på att minska coke.. men fyfan vad tufft det e..
och jag har ju vanan som sitter i utav in i helvete!
så jag började dricka Kaffe, urk, fy i helvete va äckligt det va när jag tog första kopp helt svart!
=).. nu har det 4 dagar gått sen jag började med kaffet, börjar smaka helt okej.. dricker cirka 3-4 kopp per dag..
med liite socker som möjligt.. gillar ju inte mjölk så det är liksom uteslutet att använda mjölk..
och så har jag också försökt undvika ta kvällsmat numera..
usch, kvällsmat brukar va gott menmen.... vill jag gå ner i vikt då måste man offra en del och sånt..
men fyfan vad tufft det e.. inte så lätt faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Sofia

vill oxå kunna minska cola, svååååårt :(

2009-01-15 @ 20:56:19
URL: http://mujerguapa.blogg.se/
Postat av: selin

nice att du kom in! välkommen nästa gång :D

2009-01-16 @ 01:24:41
URL: http://splukendya.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Du dricker kaffe ,oj då är det kris.Men bra ide att koffeinet den vägen .Men lycka till med viktminskningen :-)

2009-01-16 @ 18:24:19
Postat av: Miss Borén

sjukt att man måste börja med kaffe för att sluta med cola.... men sånt e livet :-D Jag dricker inte kaffe och tänker aldrig göra det! :-D URK! Fattar inte varför du huvudtaget dricker 3-4 kopp varje dag?? Urk.. haha... :-D men jaja, man vänjer sig till sist.. för mitt del, det går inte såå bra... hmm..! bloggas

2009-01-19 @ 20:48:31
URL: http://missboren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0