Min son, Wilhelm Mattson-Djos


Wilhelm Mattson-Djos, alias WMD
han fyllde 8 år idag, 29 januari..
otroligt vad tiden går så fort..
Wille sa att när hans drömyrke är att bygga om bilar eller Kock..
båda yrke är bra tycker jag.. kock.. mums mat.. =)
och jag längtar faktiskt till han är tillräckligt stor att kunna jobba med bilar då
kan far och son bygga bilar i garaget, jag kan tänka mig hur roligt vi kommer att ha
ihop..  och det är faktiskt bara 10 år kvar till han är myndig.. :-s 

ha det bäst till dess!


Kommentarer
Postat av: sess

oh herrejisses! så lik dig, klas! :D

men leendet är veronikas! :D

men asså, vilken utstrålning han har på bilden! :D

grattis på födelsedagen i efterskott, wilhelman! ;)



/selin & sasa

2009-01-30 @ 01:06:12
URL: http://splukendya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0