Rekondering + Lackförsegling

jag rekondar bilar om det behövs..
alltså jag polerar upp glansen, nermattade lack går att fixa..
jag har ju rätt maskiner och produkter..
denna bilden, en Opel Astra -93 som är kraftigt nermattad som ni ser (nermattade till vänster, polerad till höger)



stor skillnad faktiskt!
jag rekommerar starkt på att rekonda bilar oavsett hur fin/dålig lack är eftersom
när man polerat och lagt försegling då rinner vatten lättare och sen fastnar smutsen inte på lack,
alltså när man tvättar så blir det väldigt lätt att tvätta bort smuts och sånt..
och opolerade lack fastnar smuts ordentligt vilket fukt sitter kvar = det rostar snabbt..
så jag rekommerar starkt att rekonda bilar regelbund, ungefärligt en gång per år.
polerar man själv hemma med marknads produkter då håller det bara 3 månader.. då måste ni göra om allt igen
för att lack ska vara fortfarande fin..
jag rekondar bilar, behöver era bilar rekondas, kontakta mig gärna så hjälper jag er..

ha det bäst ni i kylan!

Kommentarer
Postat av: Älvan

äre inte våran bil? hehe de är i alla fall likt våran bil. :) du har gjort ett bra jobb! nöjd

2009-01-07 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0