Vikten är...



ja nu igår vägde jag mig när jag va på en loppis såg jag en våg av gammal modell där man måste ställa in vikten manuellt. då gick jag och vägde...=) 
och det stod 88 kg.. jag uppskattar att jag vägde ca 95 förut.. vet att vikten har inget betydelse egentligen, men bra att kolla lite så man vet om det händer verkligen något.. ca 7 st mjölpaket försvann,  hoppas att jag blir av 13 till inom några månader..jag började först att fixa sockerintag, när jag känner mig att jag har bra kontroll över sockerintag då börjar jag motionera på riktigt, kanske börja med rask promenad, sen springa o sen lite skrotlyftningar hemma..

ha det bäst ni! =)

Kommentarer
Postat av: Tompan

Lite sallad, äter du det?



Tack för snacket i helgen!

Du är en bra kompis, som alltid, din gamla jäkla galosch :P

2009-01-26 @ 01:42:46
URL: http://tompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0