irriterande..

att folk kan bara ljuga utan att blinka..
till exempel jag letade efter däck till min skoda, hittade det och fanns i örebro så jag smsade han om dom va kvar, visst dom finns kvar och så frågade jag om åldern och mönstrdjup, han sa cirka 6 mm och köpt förra året. jag tänkte bra, då är däck ganska fräsch, håller nog en säsong. lite orka köpa ny pga vill lägga ut pengarna på huset.. och när jag kom dit såg jag att det va mer som 4 mm kvar och jag kollade när tillverkningsdatum som finns märkt på alla däck så såg jag det va tillverkades -04.. fan skit på han! jag saq att jag vill inte ha för gammal skitdäck och drog!
detta va andra gången!!
så trots allt får det bli helt nya däck..och det är inte billigt, det ni! :-( men då slipper jag köpa ny däck nästa år iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0