Älskling min, Veronika Karlsson

ja hon är en fantatisk människa..
hon är vacker, snygg, söt, smart, händig, underbar, attraktiv..
det jag älskar hos henne är att hon är väldigt händig, kan bygga, skruva m m..
och dessutom väldig smart tjej också.. hajar snabbt och sånt..
ibland lyssnar jag inte på vad hon säger sen har jag fel så säger hon "vad sa jag!"
och vi har två underbara barn tillsammans..
självklart har som alla människor hon sina dåliga sidor, men det behöver jag inte nämna för
dom är bagateller..
och du är fortfarande attraktiv, det är inte bara jag som tycker att du är snygg.. ;-)
men som vanligt mumlar du åt det varje gång jag säger något komplimang.. haha
det finns ingen perfekt partner, men du är nära till perfekt!
Puss på dig!!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen V

Men vad förvånad jag blev att se att du hade skrivit nåt om mig här!! Väntade mig absolut inte det..Aldrig!

Jag blev så rörd av dina ord.

Du vet jag är en sådan människa som har svårt att ta emot såna komplimanger. ;)

Men du. Tack för dina ord. Det värmde verkligen. Jag log verkligen när jag läste, var tvungen läsa 3 ggr för att förstå! Puss!

2009-09-30 @ 23:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0