less..

jag är faktiskt jävligt less på att skruva bilar utanför arbetstid..
på jobbet är det roligt men inte utanför arbetstid.. har tröttnat rejält på
att skruva bilar i fritiden.. är väl inne i en period..
det som gör att det är roligt är att renovera huset/ snickra fram något..
det ´är det roligaste tycker jag..

och en grej jag kom på är att jag har sett många par verkar vara lyckliga ihop, några är
FAKTISKT lyckliga ihop, några inte men det som gör mig lite.. är de som håller falsk fasad..
hur orkar dom göra så egentligen?
finns en par men jag behöver inte nämna vem, dom bråkar ofta och en är väldigt kontrollfreak och krävande när den andre är för snäll som inte vågar säga ifrån.. en annan par, den ena blir ofta arg och sånt..
det är rätt normalt att det går upp o ner i en förhållande, inget fel på det egentligen.. jag och Veronika bråkar också.. det känns som det är tabu att snacka om det.. vad fel att snacka om det?
vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Askungen

Aldrig är det fel att säga det man vill säga, och det finns inte tabu överhuvudtaget, är det tolkningar som är våra bestraffningar.



Förhållanden bråkar mycket, men är ändå lyckliga, eller om dom är så dödstråkiga men är väldigt varma och ömsinta, det är tolkningar som handlingar föregår, det är svårt att bedöma ett förhållande som perfekt.



2009-10-23 @ 18:29:35
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0