vikten..

ja, nu väger jag cirka 81 kg, förut vägde jag 95 kg, det blev lite för mycket faktiskt..
man vill alltid ha snabba resultat, så är det, det vet du också.. =) vill får det klart på en dag typ..
bättre skynda långsamt, går det ner för snabbt = går upp lika snabbt, långsamt ner = går lika långsamt upp..
jag försöker fortfarande gå ner i vikt, det går ganska sakta men säkert..  egentligen ska man inte tänka på vikter, utan hur man mår, hur man trivs med sin kropp.. jo jag trivs med min tjocka kropp men kände mig inte så attraktiv längre.. =) och jag känner att jag behöver gå ner lite till... kanske 5-7 kg till..hmmhhmm.. men hursomhelst dricker jag fortfarande kaffe och jag tycker det är fortfarande inte så grymt gott.. haha
numera dricker jag cola bara till typ tacos, pizza sånt. annars inget, bara vatten eller kaffe..
äter inte bullar, glass, godis.. visst kan jag äta dom men jag har ingen sug eller nåt..
har alltid varit så för mig.. men jag är bara extremt svag för smörgås.. =)
nuförtiden äter jag inte så ofta smörgås även om jag vill det.. måste offra ibland något för att
nå dit man vill.. en rolig grej är att jag har satt upp en bild på mig när jag vägde 95 kg på kylskåpet så varje gång jag öppnar kylen så ser jag bilden.. resten kan ni räkna ut.. :-)

nej nu är lunchrasten slut.. ha det bäst ni!

Kommentarer
Postat av: Älvan

smart gjort! jag borde göra likadant.. men pinsamt när folk kommer o hälsar på :S fan nu väger du o jag lika mycket :S jäävlar

2009-09-23 @ 14:44:20
URL: http://aelvan.blogg.se/
Postat av: KMD

nej inte pinsamt utan dom ser ju skillnaden. som typ dom säger, "åh fan du har verkligen gått ner" så all vad dom säger gör en glad.. =)

ja du får sluta äta kladdchoklad med grädde.. =)

2009-09-24 @ 06:55:57
URL: http://kmd.blogg.se/
Postat av: mamma

;-) du har lärt dig tänka rätt bra gjort /kram

2009-09-24 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0